.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بابل میزبان کنفرانس ملی فناری اطلاعات و دانش شد
بابل میزبان کنفرانس ملی فناری اطلاعات و دانش شد

دبیر کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و دانش گفت: نخستین کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و دانش امسال در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود.
به گزارش شمال نیوز، حسن میار نعیمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کنفرانس دوم تا چهارم خرداد 91 در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و دانش در دوم تا چهارم خرداد 91 در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می‌ شود، افزود: موضوع کنفرانس مربوط به خدمات الکترونیکی، مدیریت دانش و اطلاعات، پردازش دانش و اطلاعات، فناوریهای ارتباطی،امنیت اطلاعات، فناوریهای محاسباتی، فناوریهای چند رسانه‌ای،سیستمهای هوشمند،اقتصاد در جامعه الکترونیکی، روابط انسانی در جامعه اطلاعاتی است.

دبیر کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و دانش افزود: 455 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارائه که  با داوری 50 عضو هیئت علمی از سراسر کشور 168 مقاله برای ارائه در کنفرانس انتخاب شده است.  

جواد نظام دوست، دبیر نهمین دوره مسابقات کشوری رباتیک گفت: این مسابقات از 25 الی 28 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در پنج بخش مسیر یاب، آتش نشان، مین یاب، میکرو موس و رباتهای آزاد با حضور 300 شرکت کننده برگزار می شود.

دبیر نهمین دوره مسابقات کشوری رباتیک، هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقا سطح علمی دانشجویان کشور در زمینه های رباتیک، برق، کامپیوتر و صنایع دفاعی، تولید علم و نزدیک شدن به اهداف سند چشم انداز 1404، زمینه سازی برای بروز استعدادهای دانشجویان، انتقال علم رباتیک از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به دانشجویان با برپایی کارگاه‌های آموزشی و نمایش آخرین دستاوردهای علمی در زمینه برق و کامپیوتر و رباتیک برشمرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.